Miele Complete C3 Select Parquet - SGDF3 petrol

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Select Parquet - SGDF3 petrol op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Edo 20-10-2022

Na deze Miele wil je nooit neer anders.

Deze Miele stofzuiger is heel gemakkelijk in gebruik, het lange snoer, het verwisselen van de hulpstukken en de zuigkracht kan niet beter,.

De hulpstukken zitten in de stofzuiger.

Deze stofzuiger is elke euro waard.

Pluspunten

• Zuigkracht voor alle vloeren en carpetten
  • Wendbaar, licht in gebruik
  • Lang snoer

Minpunten

• Hen ik niet.

e*******@h********** 17-10-2022

De stofzuiger voor mij, na vier andere merken!

De Miele Complete C3 Select is mijn 5e stofzuiger en ik had dit merk eerder moeten kopen.

Beneden hebben wij laminaat met kleden en boven vloerbedekking wat lastig was om te zuigen, de pluisjes bleven aan de vloerbedekking zitten.

Het zuigen van de kleden is nu makkelijker doordat je verschillende keuzes van zuigkracht kan instellen en de steel met zuigmond met de verschillende accessoires zijn erg handig in gebruik en makkelijk te verwisselen, ideaal dat de hulpstukken een plekje hebben in de stofzuiger.

Het gebruik van deze Miele stofzuiger is makkelijker om ermee te werken en manoeuvreerbaar, ik ben er nu minder tijd mee kwijt, hygiënischer, veel lichter en de zuigkracht is stukken beter, je hoeft nu niet meerdere keren over dezelfde plek en het is makkelijker om met de stofzuiger naar boven te lopen.

In rap tempo heb je je hele woning gezogen en er blijft geen vuil achter en in één oogopslag zie je wanneer de stofzuigerzak moet worden verwisseld.

Ik kan iedereen aanbevelen om een Miele te kopen, na vier stofzuigers wil ik geen ander merk meer!

Pluspunten

• Zuigkracht, hygiënischer,
  • Makkelijk in gebruik, wendbaar
  • Hulpstukken makkelijk te verwisselen

Minpunten

• Dat ik niet eerder een Miele heb aangeschaft.

Edo 17-10-2022

Nog een toevoeging op bovenstaande review,

Vergeten om te vermelden dat ik nu kan stofzuigen, zonder van stopcontact te verwisselen dankzij het lange snoer.

Kleuskens 24-08-2022

Opnieuw voor Miele stofzuiger gekozen

Opnieuw een Miele C3 gekocht met de speciale borstelmond voor parket.
Onze vorige stofzuiger was heel goed bevallen.
Zuigkracht is goed instelbaar en daarmee past het volume van het geluid zich ook aan.
De aangepaste stofzuiger borstel voor parket is erg fijn in het gebruik.
We hebben meerdere huisdieren en voor ons is een comfortabel gebruik van een stofzuiger belangrijk.
De stofzuiger is niet erg zwaar en voldoende wendbaar tijdens het gebruik.
Voor ons een prima product en daarom was de keuze voor deze stofzuiger snel gemaakt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zee fijne parket borstel
  • makkelijk in gebruik en wendbaar

Minpunten

• beetje kort snoer

gerritjanvanderhaar 18-08-2022

Geniet van het stofzuigmoment!!

De stofzuiger die we gekocht hebben is een erg goede stofzuiger voor een aangenaam stofzuigermoment.

Pluspunten

• Krachtig zuigen
  • Aangenaam geluid
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Nicolet 26-06-2022

Fijne krachtige stofzuiger

Zeer krachtige stofzuiger met heel fijne wendbare parketmond. Separate stofzuigermond voor tapijt. Dat wisselen van mond is enige minpuntje maar de moeite is het waard om daarmee twee perfect functionerende stofzuigermonden te hebben. De actie met gratis stofzuigerzakken werd gewaardeerd

Pluspunten

• Soepele parketmond
  • Lang snoer

Minpunten

• Aparte mond voor parket en tapijt

san&joke 20-06-2022

SUPER STOFZUIGER

formidabele stofzuiger , werkt erg ligt zuigt enorm, compleet met diverse hulpstukken en heel belangrijk een lang netsnoer, de borstel is erg laag en kan onder veel kasten of bedden stofzuigen,
ik raad deze beslist aan.